Обмін і повернення


Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту його отримання. Повернути товар можливо лише зі збереженням оригінальної упаковки, етикеток, наклейок і штрих-кодів.

Не підлягають поверненню / обміну товари, які використовувалися (враховуючи і попередньо зібрані меблеві вироби), або пошкоджені (виняток Брак або гарантійний випадок). Якщо на момент розпакування товару або початку експлуатації виявлені дефекти, пошкодження або у вас є сумніви щодо належного стану отриманого товару - будь ласка, напишіть нам на пошту ikealux@gmail.com, приклавши фото даного товару. Ми спробуємо якомога швидше усунути проблему або знайти рішення, яке б вам підійшло.

Для повернення або обміну товару ви можете скористатися кур'єрською або поштовою службою з оплатою доставки відправником.

Список товарів, які не підлягають поверненню, і інші суперечливі питання вирішуються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Що потрібно для обміну та повернення?
Для оформлення повернення достатньо написати листа на пошту ikealux@gmail.com, в якому вказати номер замовлення, артикул товару, що повертається і його фото, а також причину повернення.

У разі обміну вказуйте також артикул товару, який би ви хотіли отримати натомість. Додатково з вами зв'яжеться співробітник Служби клієнтської підтримки та погодить деталі.

При прийомі товару буде здійснена перевірка на комплектацію товару, цілісність упаковки, наявність наклейок та штрих-кодів. У день прийому даного товару на склад ми повертаємо кошти шляхом банківського переказу на ту карту, з якої клієнт здійснив оплату за покупку, або в інший прийнятний для обох сторін способом. Залежно від роботи банку клієнта кошти можуть нарахувати протягом 1-5 банківських днів.

Пам'ятайте, що частина товарів ми привозимо під індивідуальне замовлення, витрачаючи чимало ресурсів, тому просимо вас уважно читати опис товарів і робити вибір усвідомлено.